logo
blog cover

چرا انتخاب نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه؟

21 آذر 1401
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

از آنجایی که گزینه‌های نرم‌افزاری بسیار زیادی وجود دارد، خوب است که فهرستی از ویژگی‌هایی که از یک نرم‌افزار مدیریت ناوگان جستجو می‌کنید، داشته باشید. در بیشتر موارد؛ ویژگی‌ها و هزینه این سیستم‌ها مشابه است. با این حال، ممکن است تفاوت‌های جزئی وجود داشته باشد و یک سیستم را نسبت به دیگری برای یک صنعت خاص بهتر کند.

 

یکی از اولین مواردی که باید به آن توجه کرد؛ هزینه آن است. سیستم‌های مختلف، هزینه‌های متفاوتی خواهند داشت. مزیت سیستم‌های با قیمت بالاتر، قابلیت‌های بیشتر یا پیچیدگی بیشتر آن‌ها خواهد بود. این موارد اغلب برای مشاغل با وسایل نقلیه زیاد یا استفاده در یک سری از صنایع خاص مفید است.

با این حال، انواع سیستم‌های دیگر، هزینه کمتری خواهند داشت و همچنان بسیار مفید خواهند بود و می‌تواند توسط مشاغل کوچکتر یا مشاغل بزرگتر که فقط چند کامیون یا وسیله نقلیه دارند؛ استفاده شود. هزینه کم، ممکن است به این معنی باشد که آن نرم افزار مدیریت ناوگان آنقدر پیشرفته نیست؛ با این حال، هنوز هم استفاده از آن برای یک ناوگان بسیار مفید خواهد بود.

 

چرا انتخاب نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه؟

 

با این حال، برای انتخاب یک نرم افزار مدیریت ناوگان مناسب؛ یکی از سوالاتی که یک سازمان باید بپرسد این است که آیا آن‌ها ویژگی‌های پیشرفته را می‌خواهند یا خیر و یا این پیچیدگی سبب حواس پرتی آن‌ها و باعث می‌شود که سازمان تمرکز خود را روی کارهای اصلی از دست بدهد. این مورد می‌تواند زمانی اتفاق بیفتد که یک سازمان؛ یک نرم افزاری بسیار پیچیده تر از آنچه که نیاز دارد؛ دریافت کند. از آنجایی که الزامات تجاری متفاوت خواهد بود، مهم است که قبل از خرید یک نرم افزاری مدیریت ناوگان، در مورد نیازهای خاص خودتان فکر کنید.

نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه؛ راه حل نرم افزاری متناسب با هر صنعت و ویژگی های درخواستی هر سازمان را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

 

موارد استفاده از نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه

 

همانطور که کسب و کارها رشد می کنند، مقدار داده های لازم برای اجرای کسب و کار آن‌ها هم افزایش می‌یابد و با افزایش اطلاعات، باید راهی برای مدیریت داده ها پیدا کرد.

 

این کار را می‌توان با یافتن سیستمی که هم داده های وسایل نقلیه را جمع آوری و هم استفاده می کند، انجام داد. با این حال، کسب و کارها ممکن است در طول مسیر با مشکلاتی مواجه شوند؛ اینجاست که نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه وارد عمل می‌شود.


این مطلب را هم بخوانید: بهترین شیوه‌های مدیریت تجهیزات چیست؟


با افزایش اندازه یک تجارت، تعداد انواع مختلف وسایل نقلیه و مکان‌ها، افزایش می‌یابد و می‌تواند برای کسانی که از اکسل برای مدیریت داده‌ها استفاده می‌کنند، مشکل ایجاد کند و ردیابی داده‌ها می‌تواند روز به روز دشوارتر شود. این مورد برای کسانی که از سیستم‌های بیشتر و با داده‌های زیادتری استفاده می‌کنند، حتی دشوارتر هم می‌شود.

 اینجاست که باید یک نرم افزار مدیریت ناوگان پیدا کرد که بتواند داده‌ها را مدیریت کند. راه حل های نرم افزاری مختلفی وجود دارد که در دسترس هستند. با این حال، یک کسب و کار باید مناسب ترین مورد را برای نیازهای خود پیدا کند.

یافتن راه حلی که متناسب با نیازهای یک کسب و کار باشد امکان پذیر خواهد بود. راه حل باید بتواند داده ها را از وسایل نقلیه جمع آوری کند؛ در حالی که مکانی را نیز فراهم کند که بتوان از داده‌ها برای یافتن روندها استفاده کرد.


در نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه امکان جمع آوری داده های دیگر نیز وجود دارد و این داده‌ها می‌تواند شامل اطلاعاتی باشد که از سیستم های دیگر استخراج می‌شوند؛ همچنین امکان جمع آوری داده‌ها از منابع مختلف وجود دارد و می تواند شامل اشخاص ثالث یا از جانب رانندگان باشد.

علاوه بر موقعیت مکانی داده‌ها، باید راهی برای مشاهده و تجزیه و تحلیل داده‌ها نیز وجود داشته باشد. بله، یک کسب و کار می تواند از نرم افزاری استفاده کند که بسیار ساده است؛ با این حال، هنگامی که صدها یا هزاران وسیله نقلیه وجود دارد، استفاده از سیستمی که اجازه تجزیه و تحلیل داده‌ها را نمی‌دهد، دشوار خواهد بود.

به همین دلیل استفاده از سیستمی که امکان گزارش و تحلیل را فراهم می‌کند، ایده خوبی است. این ویژگی نه تنها به یک کسب و کار اجازه می‌دهد تا به داده ها نگاهی بیاندازد، بلکه روندها و مشکلات را نیز پیدا می‌کند.


این مطلب را هم بخوانید: مزایای استفاده از سیستم تله ماتیک و ردیاب GPS 


 همچنین هنگامی که یک کسب و کار برای اولین بار یک وسیله نقلیه جدید خریداری می‌کند، می‌تواند به طور کامل وسیله نقلیه و هرگونه تغییر روی آن را ردیابی کند. همچنین می‌تواند هزینه هر خودرو را مشاهده کند.

 

از آنجایی که یک کسب‌وکار نیاز به مدیریت داده‌های بیشتری دارد، می‌توان متوجه شد که پیدا کردن جدول زمانی برای مشاهده داده‌ها؛ دشوارتر است. به همین دلیل است که باید سیستمی داشت که بتواند داده‌ها را ارائه و آن‌ها را تجزیه و تحلیل کند. در عین حال، داده های پراکنده در سراسر جهان همیشه قابل دسترسی نیستند. بنابراین، سیستم باید بتواند آن را از منابع مختلف نیز جمع آوری کند.

برای مشاغلی که به دنبال نرم افزار مدیریت ناوگان هستند، باید این موارد را در نظر داشته باشند. نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه؛ از تمام ویژگی هایی که گفته شد، پشتیبانی می‌کند و همراه قابل اعتمادی برای انواع سازمان‌ها است.


همانطور که مشاهده کردید، مدیریت صحیح یک ناوگان کار بسیار سختی است. با این حال، باید برای  بهبود اثربخشی ناوگان خود تلاش کنید تا کسب و کار شما بتواند شکوفا شود.

هنگامی که از نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه استفاده می‌کنید، به شما کمک می‌شود تا اثربخشی بهتری در مدیریت ناوگان خود داشته باشید.به عبارت ساده، نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه؛ به کنترل و متعادل کردن عملیات‌ها، کمک می‌کند.


این مطلب را هم بخوانید: چالش‌های رایج در مدیریت ناوگان چیست؟

دسته بندی ها:نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه

جدیدترین مقاله