logo
blog cover

مزیت‌های استفاده از سیستم‌های جی پی اس مدیریت ناوگان پیشرفته چیست؟

1 دی 1401
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

استفاده از دستگاه جی پی اس مدیریت ناوگان؛ برنامه ای آسان و پاسخگو انواع نیازها است و مدیریت یک ناوگان را بهینه می‌کند. جی پی اس مدیریت ناوگان دارای مجموعه ای از ویژگی‌های قابل تنظیم مانند Geofence، بهینه سازی مسیر و موارد دیگر هستند که به شما در افزایش عملکرد ناوگان؛ بدون هزینه اضافی کمک می‌کند.

 

چرا دستگاه‌های جی پی اس را برای  ناوگان پیشنهاد می‌کنیم؟

 

  • ردیابی موقعیت مکانی در زمان آنلاین
  • داده های دقیق و قابل اعتماد
  • مدیریت زمان
  • برنامه های قابل نصب در تلفن همراه برای ردیابی از هر کجا
  • حفاظت و مدیریت دارایی
  • بازیابی سریع تر وسایل نقلیه یا دارایی های سرقت شده
  • راه حل FMS شخصی
  • پلتفرم یکپارچه
  • انطباق با مقررات
  • گردش کار و گزارش
  • ایمنی داده ها
  • مدیریت راننده، دارایی و خودرو
  • عیب یابی دقیق خودرو
  • ژئوفنسینگ
  • سفارشی سازی داشبورد
  • وضعیت موتور
  • ساده در نصب و اجرا
  • دوربین یکپارچه (اختیاری)
  • مدیریت بخش‌های مختلف
  • هشدارها و اعلان‌های قابل تنظیم


مزیت‌های استفاده از سیستم‌های جی پی اس مدیریت ناوگان پیشرفته چیست؟

 

همراه با فناوری پیشرفته و طراحی به روز، دستگاه های جی پی اس مدیریت ناوگان؛ یکی از بهترین راه حل‌های یک سیستم مدیریت بهینه هستند. پلتفرم جی پی اس مدیریت ناوگان؛ بصری و کاربرپسند است و با همه گوشی‌ها و تبلت‌ها سازگار است و این راه حل؛ یک دید کلی را به تمامی عملیات ناوگان شما از جمله: مدیریت سوخت، موتور، نیروی انسانی و وسیله نقلیه را در یک مکان ارائه می‌دهد، که نظارت دقیق و تصمیم گیری آگاهانه را آسان تر می‌کند.

دستگاه‌های جی ‌پی ‌اس مدیریت ناوگان؛ با پشتوانه بر تجربه گسترده‌شان، یک راه‌ حل فراگیر از راه دور از جمله ردیابی مکان و یک راه‌ حل کامل برای مدیریت ناوگان را ارائه می‌دهند. مانند هر راه حل مناسب ناوگان، این دستگاه‌ها نیز بینش‌های مفیدی در مورد کسب و کار شما ارائه می دهد و به شما امکان می‌دهد که عملیات‌ها را ساده کنید و میزان خطاها را کاهش دهید.


این مطلب را هم بخوانید: بهترین روش‌های مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل

 

سیستم‌های جی پی اس مدیریت ناوگان پیشرفته؛ راه حل‌های مدیریتی را برای ناوگان در هر اندازه ارائه می‌دهند. با این حال، محصولات و خدمات آن‌ها برای ناوگان‌هایی با سه وسیله نقلیه یا بیشتر مناسب است. دستگاه‌های جی پی اس مدیریت ناوگان؛  به راحتی قابل نصب هستند و ویژگی‌هایی از جمله جمع‌آوری و ضبط داده‌های را ارائه می‌دهند که شامل موقعیت مکانی، ساعات رانندگی، وضعیت کارکرد موتور، وضعیت سوخت، مسافت پیموده شده و موارد دیگر می‌شود.

استفاده از این داده‌ها و گزارش‌های مربوطه به کاربران و مدیران ناوگان؛ یک دید کلی از نحوه عملیات‌ها را به آن‌ها ارائه می‌دهد، در نتیجه مدیریت بهتر منابع و اتخاذ تصمیم گیری‌های مناسب  را فراهم می‌کند و بهره وری کلی را افزایش می‌دهد.


دستگاه های جی پی اس مدیریت ناوگان؛ پشتیبانی عالی از مشتریان را ارائه می‌دهند که 24/7 در دسترس است. اگر در مورد ایمنی راننده، ردیابی سوخت، مسیریابی و ارسال، زمان در محل، برنامه تلفن همراه و مطابقت با ELD نگران هستید، استفاده از این سیستم بهترین انتخاب شماست.

 

نحوه قیمت گذاری سیستم‌های جی پی اس مدیریت ناوگان

 

با این حال قیمت یک سیستم جی پی اس مدیریت ناوگان، بر اساس الزامات ناوگان است و هر چه خدمات اضافی بیشتری را انتخاب کنید، بیشتر پرداخت خواهید کرد. پس بیشتر سیستم‌های جی پی اس مدیریت ناوگان؛ بر اساس نیاز و تعداد وسایل نقلیه شما قیمت گذاری سفارشی می‌شود.


این مطلب را هم بخوانید: 7 ویژگی که هنگام پیاده سازی سیستم مدیریت دارایی باید به آن‌ها توجه کرد


چرا ناوگان‌های بزرگ از سیستم‌های جی پی اس مدیریت ناوگان استفاده می‌کنند؟

 

سیستم جی پی اس مدیریت ناوگان؛ راه حل‌های گسترده ای را از مکان آنلاین، هشدارهای سرقت/خطر، مدیریت موجودی و اعزام ناوگان گرفته تا انطباق با مقررات را شامل می‌شود. حجم وسیعی از داده‌ها و گزارش‌هایی که این نوع دستگاه‌ها ارائه می‌دهند، معمولاً برای ناوگان‌های بزرگ مناسب هستند؛ زیرا می‌توانند از این داده‌ها برای مدیریت بهتر عملیات خود استفاده کنید.

استفاده از سیستم جی پی اس مدیریت ناوگان برای ناوگان هایی که در سطح جهانی فعالیت می‌کنند؛ بهترین هستند. جدا از ردیابی موقعیت مکانی، چندین سرویس افزودنی مانند نقشه‌های آنلاین، داده‌های مصرف سوخت، زمان بیکاری، وضعیت موتور، گزارش‌های راننده و موارد دیگر وجود دارد که به کاربران در انجام تجزیه و تحلیل هزینه‌ها و بهبود مناطق کم‌مولد عملیات‌ها کمک می‌کند و باعث می‌شود که یک ناوگان به حداکثر بازدهی خود برسد.

با دستگاه جی پی اس مدیریت ناوگان، همچنین مدیران ناوگان به عادات رانندگی دسترسی پیدا می‌کنند که به ارائه آموزش‌های لازم به کارمندان کمک می‌کند تا مطمئن شوند که رانندگان، وسایل نقلیه و دارایی‌هایشان ایمن هستند و از چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی مانند برنامه ریزی برای نگهداری و بهینه سازی مسیریابی را به عنوان یک سرویس افزودنی ارائه می دهد.

 

اگر به‌روزرسانی‌های آنلاین در مورد همه عوامل موثر در عملیات های ناوگان خود می‌خواهید، ردیاب جی پی اس ناوگان برای شما مناسب است. استفاده از دستگاه های ردیاب جی پی اس ناوگان ساده، مقرون به صرفه، قابل تنظیم و همچنین نصب بسیار آسانی دارد و به شما دید بهتری از سراسر ناوگان می دهد و امکان ایجاد مسئولیت پذیری و ایمنی مناسب برای رانندگان را فراهم می کند.


این مطلب را هم بخوانید: مزایای استفاده از سامانه مدیریت ناوگان چیست؟


دستگاه‌های جی پی اس ناوگان را می‌توانید در هر دستگاه تلفن همراهی که انتخاب می‌کنید به آن دسترسی داشته باشید. از طریق این پلتفرم، به‌روزرسانی‌های منظم در مورد مکان، عادات رانندگی، ساعات کاری راننده و موارد دیگر دریافت می‌کنید.

این سیستم از همان ابتدا اعتیاد آور است و در عرض چند روز پاسخ این سوال را خواهید یافت که چگونه می‌تواند تجارت فعلی شما را بهبود بخشد و میزان بازدهی آن را افزایش دهد.

سیستم مبتنی بر پلتفرم‌های کاملاً پاسخگو است، سریع و قابل تطبیق با هر دستگاهی (خواه رایانه شخصی، تبلت یا تلفن همراه) است و یک سیستم کاربر پسند است و هر کسی نحوه استفاده از آن را به سرعت یاد خواهد گرفت.

دسته بندی ها:جی پی اس مدیریت ناوگان

جدیدترین مقاله