logo
blog cover

نیک آوازه سامانه هوشمند مدیریت ناوگان و مدیریت توزیع

11 اسفند 1401
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

برای یک ناوگان با هر اندازه‌ای، یافتن راه حلی برای انجام سریع‌تر و بهتر عملیات‌ها می‌تواند امر مشکلی باشد.

امروزه بسیاری از مدیران به استفاده از نرم افزارهای مدیریت ناوگان روی آورده‌اند تا به وسیله این نرم افزار، به آن‌ها کمک شود که عملکرد و بهره ‌وری ناوگان خود را افزایش دهند.  


شرکت نیک آوازه، نرم افزار مدیریت ناوگان قابل تنظیمی را برای ناوگان‌ها در هر اندازه و برای همه صنایع ارائه می‌دهد. با فناوری تله‌ماتیک نیک آوازه، اپراتورها و مدیران ناوگان؛ ابزارهای مفیدی برای بهبود عملیات، تقویت ایمنی و مراقبت از رانندگان و وسایل نقلیه ناوگان خود خواهند داشت. 

 

 

برخی از خدمات نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه

 

  • طبق برنامه بمانید.
  • خدمات رسانی به مشتریان خود  را بهبود بخشید.
  • هزینه‌ها را کاهش دهید.
  • میزان پیشرفت بیزینس خود را در بازه‌های زمانی بسنجید.
  • مشکلات را سریع‌تر شناسایی کنید.
  • ایمنی در کسب وکار خود را بهبود بخشید.

 

 

  • طبق برنامه بمانید

در نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه، از سیستم خدمات ردیابی ناوگان استفاده شده که شامل ارتباط ماهواره‌ای بین گیرنده GPS و نرم افزار برای ارائه مکان، وضعیت موتور و اطلاعات شتاب سنج خودرو در زمان حال است.این نرم افزار، وقتی فایل‌های  ضبط شده را با داده‌های مربوط به سرعت خودرو، مسافت پیموده شده، تاریخچه سفر و حتی شرایط جاده مقایسه می‌کند، اطلاعات مفیدی در مورد آنچه در جاده اتفاق می‌افتد را دریافت می‌کند.

با بهره‌گیری از این داده‌های ارزشمند، مدیران ناوگان در صورت نیاز به راحتی می‌تواند تغییرات سریعی را ایجاد کنند تا به رانندگان کمک کنند که طبق برنامه تحویل بار خود، پیش روند.


 

  • خدمات رسانی به مشتریان خود  را بهبود بخشید.

با استفاده از اطلاعات ردیابی خودرو در نرم‌افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه، شرکت‌ها می‌توانند پاسخ‌های سریع و دقیق در مورد وضعیت و موقعیت راننده به مشتریان خود ارائه دهند.

از منظری دیگر اگر راننده ای ادعا کند حادثه‌ای رخ داده است، مدیران می‌توانند به تاریخچه سفر آن‌ها نگاه بیاندازند و ببینند چه اتفاقاتی در آن مکان و در زمان وقوع حادثه رخ داده است.

همچنین داشتن قابلیت دید در سرویس، تحویل و ذخیره داده‌ها از سایر عملیات‌های روزمره برای محافظت از ناوگان در برابر ادعاهای نادرست مانند ایجاد خسارت یا گم شدن کالاها نیز اقدام مفیدی است.

 


  • هزینه‌ها را کاهش دهید.

ناوگان شما ممکن است در مناطقی که حتی از آن بی خبرید متحمل ضرر شود. نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه به آشکار شدن این نقاط کور کمک می‌کند، زیرا به طور مداوم داده‌های مربوط به رفتار خودرو و راننده را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند.

به عنوان مثال، سیستم ممکن است متوجه شود که ترمز شدید یا سرعت زیاد به یک الگو برای راننده تبدیل شده که این رفتار باعث مصرف بیش از حد سوخت می‌شود. با مدیریت صحیح این رفتارها، شرکت‌ها می‌توانند میزان هزینه‌های سوخت و نگهداری وسایل نقلیه خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.


 

  • میزان پیشرفت بیزینس خود را در بازه‌های زمانی بسنجید.

چگونه یک ناوگان می‌تواند تعیین کند که در طول یک بازه، آیا بهره وری در عملیات خود را بهبود می‌بخشد و واقعاً بهینه عمل می کند یا خیر؟ نکته کلیدی برای دستیابی به پاسخ این پرسش، در اختیار داشتن داده هایی برای مقایسه عملیات ناوگان در بازه زمانی مشخص و حتی مقایسه با استانداردهای این صنعت است.

 

مدیران ناوگان می‌توانند با استفاده از اطلاعاتی که در سیستم ذخیره میشود، خلاصه‌ای از عملیات خودرو، عملکرد راننده، خطرات و موارد دیگر را مشاهده کنند.

این اطلاعات در طول زمان انباشته می‌شوند و یک ناوگان می‌تواند عملکرد ماه به ماه و سال به سال  خود را مقایسه کند؛ همچنین این داده‌ها می‌تواند به تصمیم‌گیری در مورد چگونگی ایجاد بهترین برنامه‌ها برای ایمنی بیشتر رانندگان و شیوه‌های خدمات رسانی به مشتریان، کمک کننده باشد.


 

  • مشکلات را سریع‌تر شناسایی کنید.

با جمع آوری اطلاعات متمرکز در نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه، یک ناوگان برای شناسایی مشکلات در زمان حال یا قبل از بروز آن‌ها آماده می‌شود. اگر راننده به طور مکرر حرکات مخاطره آمیز انجام دهد، اگر موتوری دچار خوردگی شود، یا اگر ناوگان دارای الگوی  تاخیری در تحویل باشد، مدیران می‌توانند قبل از تبدیل شدن به یک مشکل تکرار شونده به آن رسیدگی کنند.


 

  • ایمنی در  کسب وکار خود را بهبود بخشید.

رفتار و عملکرد راننده بیش از هر عامل دیگری بر بهره وری یک ناوگان تأثیر می‌گذارد. ارائه راه حل و پیشنهادات مفید می‌تواند به طور موثر در راستای حفظ ایمنی رانندگان  و کمک به آموزش و توسعه ابتکاراتی برای ایمنی ناوگان، مورد استفاده قرار بگیرد.

سیستم‌ها می‌توانند داده‌هایی مانند سرعت، ترمز شدید، تخلفات ترافیکی، تصادفات و غیره را ثبت کنند. با داشتن این دیتاها، یک ناوگان می‌تواند برنامه ریزی داشته باشد تا از برخورد، آسیب، فرسودگی وسیله نقلیه جلوگیری کند و حتی جان انسان‌ها را نجات دهد.


این مطلب را هم بخوانید: نرم افزار مدیریت ناوگان حمل و نقل


 

خدمات جانبی نرم افزار مدیریت ناوگان نیک آوازه برای مشتریان خود



  • بهبود خدمات رسانی به مشتریان

بدون شک سرمایه گذاری در یک نرم افزار مدیریت ناوگان، خدمات رسانی به مشتریان سازمان شما را بهبود می بخشد؛ زیرا مدیران شما به داده‌های مهم و کاربردی دسترسی دارند. با استفاده از این داده‌ها، آن‌ها می‌توانند نزدیک‌ترین راننده را برای هر شغل ارسال کنند، تماس‌های در جهت وضعیت ارسال و تحویل کالا را کارآمدتر انجام  داده و تخمین بهتری برای زمان رسیدن بارها به مشتریان خود ارائه دهند.

در نیک آوازه، ما به تعهد خود برای انجام هرچه بهتر خدمات پشتیبانی به مشتریان، ارائه و دسترسی به گزارش‌ها و داده‌ها برای کمک به پیشرفت تجارت شما افتخار می‌کنیم.

 

  • بازگشت سرمایه

میزان هزینه برای دستیابی به نرم افزار مدیریت ناوگان و بازگشت سرمایه معمولاً از ملاحظات اولیه برای مشاغلی است که به دنبال سرمایه گذاری در فناوری مدیریت ناوگان هستند. نیک آوازه در هر مرحله از هر فرآیند نرم افزار؛ از آزمایش تا اجرا و فراتر از آن، داده های ارزشمندی را ارائه می دهد تا شما مشتریان عزیز را از بازگشت سرمایه خود مطمئن کند.

 

این مطلب را هم بخوانید: نرم افزار مدیریت ناوگان چه ویژگی‌هایی دارد



ما هر ساله هزاران داده‌ را جمع‌آوری می‌کنیم و از این پایگاه‌ داده در حال رشد، برای بهبود مستمر میزان دقت و اثربخشی فناوری خود؛ برای ارائه بهترین نرم‌افزار مدیریت ناوگان استفاده می‌کنیم.


دسته بندی ها:نیک آوازهنرم افزار مدیریت ناوگان

جدیدترین مقاله