logo
blog cover

فواید استفاده از دستگاه‌های ردیابی GPS ناوگان

21 آذر 1401
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

از دستگاه‌های ردیابی GPS ناوگان؛ برای یکپارچه سازی و مقیاس پذیری جهانی انواع صنایع استفاده می‌شود.


دستگاه‌های ردیابی GPS؛ یک راه‌ حل مدیریت ناوگان قابل اعتماد است و آماده یکپارچه سازی باطیف گسترده‌ای از انواع فناوری‌ها است و علاوه بر برد دستگاه‌های سیمی خود، طیف گسترده ای از ردیاب‌های ناوگان GPS با باتری را برای راه حل مدیریت ناوگان ارائه می‌دهد که برای قرار دادن مخفیانه در وسایل نقلیه به عنوان دستگاه ردیابی یا یک پشتیبان، عالی عمل می‌کند.

با ساختار انعطاف‌ پذیر، ردیابی GPS سریع‌تر و کمتر پیچیده می‌شود و به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا با جدیدترین فناوری‌های ردیابی GPS ناوگان، به روز شوند.


فواید استفاده از دستگاه‌های ردیابی GPS ناوگان

 

  • پارامترهای دستگاه را متناسب با درخواست خود، سفارشی کنید. دستگاه‌های ردیابی GPS ناوگان را از راه دور، با یک پلتفرم مدیریت؛ نظارت، اشکال زدایی و به روز رسانی کنید.
  • با فعال‌سازی، نصب، پیکربندی، ادغام، عیب‌ یابی و موارد دیگر؛ انواع پشتیبانی فنی پیشرو در صنعت خود را دریافت کنید. 
  • از داده های خود با کمک سیستم رمزگذاری؛ محافظت کنید. 
  • با تطبیق دستگاه‌های ردیابی GPS ناوگان با سخت افزار سفارشی و ادغام حسگرها؛ در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید و به عملیات خود سرعت ببخشید. 
  • مکان وسایل نقلیه ناوگان خود را در زمان آنلاین ببینید و از تاریخچه هر سفر گزارش دریافت کنید. برای بهبود و بهینه سازی استفاده از ناوگان و استراتژی های مدیریت؛ نقاط داده های حیاتی را ضبط، تجزیه و تحلیل کنید. 
  • دستگاه‌های ردیاب GPS ناوگان می‌توانند سرعت، شتاب شدید، ترمز، پیچ‌ها، زمان‌های بیکاری و موارد دیگر را برای بهبود ایمنی و جلوگیری از استحلاک غیرضروری وسایل نقلیه کنترل کنند. هشدارهای تصادف و واژگونی ناشی از تغییرات شدید در سرعت، جهت وسایل نقلیه یا تجهیزات را پیکربندی کنید.
  • با انواع گزینه‌های موجود که مناسب کنترل دسترسی، نظارت بر رفتار راننده و دفترچه ثبت اطلاعات دیجیتال باشد، تعیین کنید چه کسی در کدام خودرو ناوگان شما، کجا و چه مدت در حال کار است  و برنامه‌های کاربردی را طبق این داده‌ها ارائه دهید.


این مطلب را هم بخوانید: چگونه یک نرم افزار ردیابی؛ می‌تواند کارایی سازمان شما را افزایش دهید؟

 

هشدارهای فرآیند تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده را بر اساس استفاده از وسیله نقلیه مانند تشخیص احتراق و حرکت، زمان و مسافت طی شده، زمان‌های بیکاری و موارد دیگر تنظیم کنید تا تعمیر و نگهداری ناوگان، هزینه‌های تعمیر و زمان از کار افتادن وسیله نقلیه و تجهیزات را کاهش دهید.

 

هشدارهای حرکتی به موقع را پیکربندی کنید و در صورت مفقود شدن، سرقت، استفاده غیرمجاز یا استفاده پس از ساعت کاری، به سرعت به حالت بازیابی بروید.

دستگاه‌های ردیابی GPS ناوگان؛ با خروجی‌های دیجیتال را می‌توان به یک رله قطع برق متصل کرد تا در صورت سرقت، سوء استفاده یا استفاده غیرمجاز، وسایل نقلیه و تجهیزات را بی‌حرکت کند.

 

ویژگی‌های دستگاه ردیابی GPS ناوگان

 

  • با طیف وسیعی از دستگاه‌ها و سوئیچ‌ها برای تطبیق با برنامه‌های نظارت بر وسایل نقلیه ناوگان، از جمله تشخیص کمربند ایمنی، چراغ‌ها، زنگ هشدار داخل کابین و موارد دیگر؛ رابط کاربری قوی ایجاد کنید.
  • دستگاه‌های ردیابی GPS ناوگان سیمی، دارای باتری‌های پشتیبان با ظرفیت بالا در صورت قطع برق هستند.
  • زنگ‌ها را برای هشدارهای داخل خودرو مانند سرعت زیاد، رانندگی پرخطر، یادآوری‌های شناسایی راننده و موارد دیگر پیکربندی کنید.
  • اگر دستگاه ردیاب از وسیله نقلیه شما کنده شود یا از منبع تغذیه آن جدا شود، هشدارهای فوری را پیکربندی کنید.
  • دستگاه‌های ردیابی GPS؛ نه تنها موقعیت ناوگان شما را ردیابی می‌کنند، بلکه از برچسب‌ها و حسگرهای بلوتوث نزدیک گزارش می‌دهند تا داده‌های حیاتی را از اجزای خودرو و سایر دارایی‌های داخل جمع‌آوری کنند.


این مطلب را هم بخوانید: دستگاه‌های ردیاب GPS چقدر دقیق هستند؟

 

طیف وسیعی از سنسورهای بلوتوث را برای پشتیبانی از چندین برنامه ردیابی دارایی، مدیریت زنجیره ، سطح و جریان سوخت، سنجش‌های بار محور، فشار و دما تایر و موارد دیگر را ادغام کنید.

 

با استفاده از اینترنت و با بهینه‌سازی سیستم عامل موجود؛ برای تطابق با برنامه خاص، با صدها پارامتر قابل تنظیم؛ یک سیستم ردیابی GPS ناوگان بهتری بسازید. فرکانس از گزارش‌ها، رویدادهای مبتنی بر حرکت، حساسیت شتاب‌سنج، ورودی/خروجی و بسیاری موارد دیگر را کنترل کنید و  با ایجاد یک راه‌ حل کاملا سفارشی، عملیات‌های خود را بهینه کنید.

 

ناوگان خود را با داده‌های GPS ردیابی کنید

 

  • با استفاده از داده‌ها به راحتی مسیریابی ناوگان خود را بهینه کنید و در صورت سرقت به نیروی انتظامی کمک کنید که اموال مسروقه را ردیابی کنند.
  • آب و هوا و ترافیک را کنترل کنید یا نزدیکترین ایستگاه سوخت را پیدا کنید و به سرعت با شرایط در حال تغییر سازگار شوید تا رانندگان شما بتوانند طبق برنامه پیش بروند.
  • زمانی که دارایی‌های شما به مکان‌های خاص می‌رسند و خارج می‌شوند؛ یا زمانی که فعالیت غیرعادی رخ می‌دهد، به‌طور خودکار از طریق پیام یا ایمیل مطلع شوید.
  • سیستم ردیابی را برای کنترل کامل بیشتر دارایی‌های خود در تلفن همراه مشاهده کنید.
  • خدمات میدانی خود را با سرویس دهی به مکان‌های مختلف، بهینه کنید؛ با نظارت بر عیب ‌یابی موتور و کدهای خطا، از خرابی‌ها جلوگیری کنید و با کاهش زمان بیکاری، هزینه‌ها را کاهش دهید.

در استفاده از تریلرها؛ توقیف و نظارت بر بارهای حساس را با حسگرهای درب، محموله، دما و رطوبت بهبود دهید و تنظیمات را از راه دور کنترل کنید.


این مطلب را هم بخوانید: سیستم ردیاب جی پی اس چگونه عمل می‌کند؟

 

  • از تجهیزات خود نهایت استفاده را ببرید. آنچه را که کم استفاده می‌شود، شناسایی کنید و داده‌ها را بخشی از فرآیند برنامه ریزی تدارکات خود قرار دهید.
  • ناوگان خود را با مسیریابی به موقع و اعزام یکپارچه بهینه کنید. 
  • برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل مسیر‌ها، توقف‌ها و ارزیابی داده‌ها در مورد عملکرد رانندگان و برای شناسایی خطاها و مشخص کردن دقیق روندها برای اصلاح رفتار پر خطر رانندگی آن‌ها داشته باشید. 
  • در صورت سفارشات کاری جدید یا تغییرات غیرمنتظره، نزدیکترین رانندگان خود را به نحو احسن ارسال کنید. 
  • به راحتی با انواع نرم افزارهای مسیریابی و ارسال رانندگان  یکپارچه شوید تا عملیات ناوگان خو را در یک نمای متمرکز ساده کنید.
دسته بندی ها:دستگاه‌های ردیابی GPS ناوگان

جدیدترین مقاله