logo
blog cover

موارد استفاده از محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص

13 آذر 1401
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

با استفاده از محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص، می‌توانید حرکت افراد را در هر نقطه از سایت خود نظارت کنید؛ همچنین می‌توانید عملیات، مجوزهای کاری و امنیت محیط و اشخاص را مدیریت کنید.


موارد استفاده از محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص

 

از محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص؛ برای مدیریت ناوبری داخلی استفاده می‌شود. برای دستیابی به این هدف، سیستم‌های ردیابی در مکان‌های مورد نظر قرار می‌گیرند؛ پس از این مرحله، نرم افزار نصب می‌شود تا از جریان انتقال داده‌ها اطمینان حاصل شود.

 

همچنین صنعت مراقبت‌های بهداشتی از جمله بخش‌های کلیدی است که در آن از محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص؛ برای اهداف مختلفی استفاده می‌شود. مکان‌هایی مانند کلینیک‌های روانپزشکی و خانه های سالمندان، تا حد زیادی از محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص بهره می‌برند. در این فضاها، بیماران از طریق چراغ‌های محافظت شده، ردیابی می‌شوند. ادغام فن آوری های ترکیبی مانند GPS با این سیستم، این فرآیند را تسهیل می‌کند.  

 

محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص برای حضور پرسنل یا کارمندان 

 

محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص؛ راه حل‌های چند منظوره را ارائه می دهد و ردیابی کارکنان یا کارمندان، و حضور و غیاب آن‌ها را تضمین می‌کند.


استفاده از محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص؛ نه تنها کیفیت و استانداردهای ارائه خدمات را افزایش می‌دهد، بلکه باعث افزایش بهره وری نیز می‌شود. سیستم‌های ردیابی و حضور و غیاب پرسنل، نظارت آنلاین عملیات در بخش‌های مختلف را ممکن می‌سازد و به تقویت یک عامل مهم که "مدیریت زمان" در فضاهای کاری است، کمک می‌کند. با به کاربردن سیستم فناوری ردیابی کارکنان؛ به صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها کمک می‌شود.


این فناوری تنها به نفع کارفرمایان عمل نمی کند؛ مدیران نیز می‌توانند از طریق استفاده از محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص، برای شناسایی مکان همکاران خود، به‌ویژه در محل‌های اداری بزرگ بهره‌مند شوند. همچنین استفاده از این عملکرد خاص، کارایی عملیات را نیز افزایش می‌دهد.


این سیستم در واقع قبل از اینکه کارمندان شرکت اجازه ورود داشته باشند، سیستم به طور خودکار، مجوزهای کاری برای ورود آن‌ها را بررسی می‌کند.


محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص افراد بیمار


موقعیت فیزیکی افراد را می‌توان در زمان واقعی از طریق داده های مربوطه در این نوع از سیستم‌ها ردیابی کرد. در حال حاضر فناوری‌های مختلفی که نیاز به شناسایی مکان افراد دارد؛ در بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و یا مراکز مراقبت از کودکان استفاده می‌شود. بنابراین، امنیت بیماران در مناطق تحت نظارت، به طور دقیقی حفظ می‌شود.


اعلان‌های دیجیتالی این سیستم‌ها، بررسی دقیق روند درمانی بیماران و اقدامات فوری برای افرادی که نیاز به مراقبت دارند را امکان‌پذیر می‌سازد.


تنظیم شرایط سیستم اطلاع رسانی برای بیماران کم خطر و پرخطر بسیار مهم است. یکی دیگر از مزایای محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص در موسسات بهداشتی؛ نظارت بر  اتاق ها در هر زمان است. این فناوری همچنین کارایی عملکردهای عملیاتی را برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی و ارائه دهندگان خدمات، افزایش می دهد.


محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص برای پرستاران

 

محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص  پرستاران؛ به بیمارستان‌ها و کلینیک‌های بزرگ این امکان را می‌دهد تا اطمینان حاصل کنند که هر پرستار به بیماران خود، به موقع مراجعه می‌کنند. اعلان‌های خودکار را می‌توان برای پرستارانی که در زمان‌بندی خاص به بخش‌ها و اتاق‌های بیماران دیر مراجعه می‌کنند؛ تنظیم کرد.


این مطلب را هم بخوانید: کاربرد دستگاه ردیاب در شهرداری و اورژانس


محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص و کالا


محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص و کالا را می شود به عنوان شبکه ای از اشیاء متصل به اینترنت تعریف کرد که می‌توان از راه دور و از طریق دستگاه‌های دیگری که به اینترنت متصل هستند، نظارت و کنترل کرد. این امر، با جریان ثابت داده‌ها  بین این دستگاه‌ها امکان پذیر می‌شود. محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص و کالا را می توان برای مکان یابی افراد در محیط های داخلی و خارجی استفاده کرد. این فناوری، استفاده از داده‌های GPS را از طریق حسگرهای دستگاه های تلفن همراه، امکان پذیر می‌کند.

 

استفاده از ردیاب‌های GPS از طریق موقعیت‌یابی تنظیم‌شده ماهواره‌ای در موقعیت‌هایی که دسترسی سریع به افراد آسیب‌ پذیر مانند کودکان، افراد مسن یا بیماران پرخطر در شرایط اضطراری ضروری است، بسیار مفید است.


مکان‌های شلوغ مانند مراکز خرید بزرگ می‌توانند به راحتی بازدیدکنندگان را گیج کند. محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص، برای کمک به بازدیدکنندگان برای پیمایش آسان در این فضاها ایجاد شده‌اند. در نتیجه، چنین دستگاه هایی از طریق فناوری موقعیت یابی مکان، به ایجاد یک محیط امن کمک می کنند.


ایمنی افراد و پرسنل از طریق استفاده از محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص

 

محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص؛ به بهبود ایمنی پرسنل، تأسیسات و همچنین سایر افراد آسیب پذیر که ممکن است در هر رویداد غیر منتظره نیاز به کمک داشته باشند، کمک می‌کند. هنگامی که دکمه فشار داده می‌شود، این سیستم، هشدارهای دیجیتالی خودکار را ایجاد می‌کند که فوراً به تیم امنیتی ساختمان برای ردیابی و مکان یابی اطلاع می‌دهد.

هتل‌ها، مراکز خرید، فرودگاه‌ها، مکان‌های تفریحی و بیمارستان‌ها از جمله گروه های دیگری هستند که از خدمات محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص کالا برای اطمینان از ایمنی پرسنل خود بهره می‌برند.


مزایای استفاده از محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص


  • برای اطمینان از ایمنی و بهره‌ وری، پرسنل را ردیابی و مکان یابی کنید.
  • شناسایی دقیق حداکثر 100 کارمند به طور همزمان، در یک منطقه و بدون خطا داشته باشید .
  • مکان پرسنل را بر اساس بخش‌های مختلف، مشخص و نظارت کنید.
  • برای مشاهده فعالیت پرسنل‌ها، یک منطقه خاص را در زمان آنلاین مشاهده کنید.

 

این مطلب را هم بخوانید: باید و نباید‌های قانونی استفاده از ردیاب GPS


با توانایی ردیابی و نظارت بر محل کار کارمندان از طریق استفاده از محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص، می‌توانید شرکت خود را ایمن نگه دارید و در عین حال صداقت و انگیزه کارکنان را ارتقاء دهید. محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص؛ طوری تنظیم شده است که برای هر محلی، با دقت تمام کار می‌کنند.

همچنین محصولات ردیابی و مدیریت اشخاص، شما را قادر می‌سازد که پرسنل را بر اساس یک منطقه مشخص بیابید، آخرین مکان حضور آن‌ها را شناسایی کنید یا فعالیت کلی یک مکان را در زمان آنلاین مشاهده کنید.

با ردیابی کارمندان، ایمنی محیط  کسب و کار شما بالا می رود و می توان میزان بهره وری را؛ بهتر مدیریت کرد.

دسته بندی ها:محصولات ردیابیمدیریت اشخاص

جدیدترین مقاله