logo
blog cover

بررسی و قیمت ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FMB202

18 آذر 1400
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

بررسی و قیمت ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FMB202

امروزه استفاده از ردیاب‌های خودرو علاقمندان بسیاری دارد، به ویژه شرکت‌های حمل و نقل شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری از جمله مشتریان همیشگی چنین محصولاتی هستند. مهمترین و اصلی‌ترین کاربرد این وسیله موقعیت‌یابی خودرو در هر زمان و مکان است. به این ترتیب علاوه بر مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل می‌توانید در صورت سرقت خودروی خود نیز از محل دقیق آن باخبر شوید. در این دستگاه از تکنولوژی های GPS و اینترنت به واسطه سیم کارت های مخابراتی استفاده می‌شود که با کمک آنها موقعیت دقیق خودرو مشخص شده و برای دستگاه تعریف شده برای سیستم ردیابی ارسال می‌شود. در گذشته‌های دور استفاده از سیستم‌های ردیاب خودرو تنها با مقاصد نظامی انجام می‌گرفت اما امروزه در مورد همه خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرد.


دستگاه ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FMB202

این دستگاه‌ها کاربردهای بسیاری دارد به طور مثال اکثر شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی یا بین شهری برای اطلاع از موقعیت جغرافیایی خودروهای خود از چنین ابزاری استفاده می‌کنند. همچنین سیستم‌های حمل و نقل امدادرسانی و یا حتی خودروهای شخصی برای ایجاد ایمنی بیشتر از چنین دستگاهی استفاده می کنند. این دستگاه به شما کمک می‌کند تا بتوانید خودروهای سازمان یا شرکت خود و یا خودروی شخصی خود را در هر لحظه و هر مکانی ردیابی کنید همچنین می‌توان از چنین سیستمی برای رانندگی ایمن استفاده کرد. دارا بودن ابعاد کوچک و وزن بسیار کم باعث می شود که این دستگاه را بتوان به راحتی روی انواع خودرو و موتور سیکلت نصب و استفاده کرد.

دستگاه ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FMB202 دارای گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله است. این محصول ساخت کشور لیتوانی است و بسیار با کیفیت بوده و از استانداردهای لازم در این زمینه برخوردار است. مقاومت این دستگاه و رتبه محافظت IP67 آن نیز بسیار بالا و مناسب برای نصب در انواع خودرو است. این دستگاه می‌تواند در دماهای پایین تا کمتر از 40 درجه و بالاتر از 80 درجه کارایی خود را حفظ کند همچنین امکان کارایی آن تا رطوبت 95 درجه نیز وجود دارد.


مشخصات ردیاب خودرو تلتونیکا FMB202

این دستگاه دارای سنسورهای داخلی شتاب سنج است که می‌تواند سرعت خودرو را اندازه گیری کرده و با هشدار اطلاعاتی مانند پیچیدن با سرعت بالا، ورود و خروج از محدوده مجاز و کلیه مواردی که باعث ایمن بودن رانندگی می‌شوند.

این دستگاه می تواند با محاسبه میزان سوخت مصرفی و باقیمانده سوخت در باک اتومبیل مدیریت و کنترل سوخت را برای شما امکان پذیر سازد. همچنین می‌توان با استفاده از چنین دستگاهی در خودروی شخصی رانندگی فرزندان، کارکنان و رانندگان شرکت های مختلف حمل و نقل را به خوبی مانیتور کرد. ردیاب خودرو تلتونیکا با کنترل رانندگی فردی که در حال رانندگی با خودرو است به وسیله هشدارهای رانندگی ایمن و نشان دادن پارامترهای ارسالی به شما خاطر شما را نسبت به امنیت رانندگی افراد تحت کنترل شما را یاری می‌کند.

از جمله دیگر امکاناتی که در این خودرو وجود دارد امکان تخلیه و بارگیری اطلاعات است که برای شرکت‌های حمل و نقل گزینه مناسبی است. امکان گروه بندی خودروها و کاربران، گزارش توقف ها، گزارش سنسورها و دیگر موارد کاربردی استفاده از چنین دستگاهی را برای خودروهای حمل و نقل و ناوگان عمومی لازم می‌سازد. با خرید این دستگاه می‌توانید ماه اول از اشتراک رایگان برخوردار شوید. این دستگاه از باتری‌های لیتیوم یون تغذیه می کند که می‌تواند تا ۱۰۰ ساعت در حالت آنلاین اسلیپ، ۱۰۸ ساعت در حالت دیپ اسلیپ، ۱۴ ساعت در حالت نرمال و ۲۱۰ ساعت در حالت اولترا دیپ اسلیپ به فعالیت خود ادامه دهد.


ویژگی‌های ردیاب خودرو تلتونیکا FMB202

- ضدآب و کوچک IP67

- دارای 18 ماه گارانتی تعویض

- دارای 3 ماه اکانت نرم افزاری رایگان

- مجهز به آنتن داخلی بسیار قوی

- دارای اپلیکیشن و سامانه

- دارای بلوتوث

- امکان نمایش هشدار حمل با جرثقیل

- نمایش هشدار سرعت غیرمجاز

کاربرد دستگاه ردیاب خودرو تلتونیکا FMB202

این ردیاب سیستمی دارای آنتن‌های قوی GPS و GSM است که قادر به تعیین و ذخیره مختصات جغرافیایی و انتقال آن از طریق شبکه‌های مخابراتی است. برای کسانی که به مکان یابی یا موقعیت سنجی خودرو از راه دور نیاز دارند چنین دستگاهی بسیار کاربردی و مهم است، این دستگاه دارای ورودی و خروجی های بسیاری است که به شما امکان می‌دهد که تا مدیریت بیشتری اعمال کنید. FMA202 همچنین دارای یک پورت USB برای انجام تنظیمات و اتصال به ردیاب است. این دستگاه ضد آب است و امکان استفاده از آن در رطوبت بالا نیز وجود دارد.

استفاده از چنین دستگاهی برای مدیریت ناوگان، حمل و نقل، موتور سیکلت، شرکت‌های اجاره اتومبیل، شرکت‌های تاکسی‌رانی، حمل و نقل عمومی، شرکت های تدارکاتی، اتومبیل های شخصی و … می‌توان استفاده کرد.


همه امکانات ردیاب خودرو تلتونیکا FMB202

- دارای استاندار CE اروپا و استاندارد FCC آمریکا

- مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران

- دارای آنتن GPS و GSM قدرتمند

- پشتیبانی از ولتاژ 6 تا 30 ولت

- قابل استفاده برای انواع خودروهای سبک و سنگین و موتور سیکلت

- دارای 18 ماه گارانتی تعویض

- جنس بدنه پلاستیک با کیفیت

- موقعیت‌یابی بر اساس GPS, GLONASS, GALILEO, BEIDOU, SBAS, QZSS, DGPS, AGPS

- تعداد کانالهای گیرنده: 33 کانال

- آنتن جی پی اس داخلی با گیرندگی بالا

- خطای موقعیت‌یابی: کمتر از 3 متر

- مجهز به هشدار بکسل شدن یا حمل با جرثقیل خودرو

- دارای هشدار روشن و خاموش شدن خودرو

- دارای هشدار ترمز و شتاب ناگهانی

- دارای هشدار تصادف خودرو

- امکان هشدار جدا شدن اتصال برق دستگاه و سرقت باطری

- قابلیت اتصال میکروفن از طریق بلوتوث

- قابلیت ارتباط صوتی دوطرفه از طریق بلوتوث

- قابلیت اتصال دوربین

- قابلیت خاموش و روشن کردن خودرو

- هشدار باز و بسته شدن درب خودرو

- قابلیت تعریف محدوده مجاز یا جئوفنس

- قابلیت محاسبه مسافت طی شده

- قابلیت آپدیت از راه دور FOTA

- هشدار پیچیدن با سرعت بالا و رانندگی مارپیچ

- هشدار شارژ رو به اتمام باتری دستگاه


قیمت دستگاه ردیاب خودرو تلتونیکا FMB202

قیمت این دستگاه با توجه به نرخ دلار تعیین می شود، بنابراین نوسانات بازار ارز باعث می‌شود که نتوان در حال حاضر قیمت مشخصی را برای این دستگاه اعلام کرد.



دسته بندی ها:بررسی و قیمت ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FMB202ردیاب خودرو FMB202 تلتونیکاردیاب خودرو تلتونیکا مدل FMB202 تلتونیکا FMB202Review and price of Teltonica car tracker model FMB202Teltonika car tracker model FMB202Teltonica FMB202 car trackerTeltonica FMB202

جدیدترین مقاله