logo
blog cover

ردیاب حرفه ای 4G وسایل نقلیه تلتونیکا FMC640

8 دی 1400
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

ردیاب حرفه ای 4G وسایل نقلیه تلتونیکا FMC640

ردیاب خودرو از جمله وسایل کاربردی است که با هدف مدیریت بهتر دلیوری محصولات و همچنین ردیابی مرسوله ها و خودورها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول انواع مختلفی دارد که به صورت آنلاین و آفلاین کار می کنند و هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. درواقع باید گفت مجهز کردن خودروها به GPS برای خودروهای شخصی یا مدیریت خودروهای سازمانی یک امر ضروری است.

ردیاب حرفه ای 4G

ردیاب خودرو یک وسیله سخت افزاری است که داخل اتومبیل تعبیه می شود و به واسطه سیم کارتی که در آن قرار می گیرد موقعیت جغرافیایی خودرو از طریق اینترنت به تلفن همراه یا پایگاه داده ای که برای آن تعریف شده است ارسال می شود. استفاده از تکنولوژی GPRS در این نوع ردیاب امکان ارسال اطلاعات موقعیتی از طریق سیم کارت و اینترنت متصل آن به تلفن همراه یا هر سیستم کامپیوتری وجود دارد.


ردیاب تلتونیکا FMC640

این دستگاه از جمله دستگاه های حرفه ای ردیاب کمپانی تلتونیکا است که با پوشش شبکه ای 4G، 3G و 2G ساخته شده است. این دستگاه مجهز به ماژول GNSS ، LTE و بلوتوث است. FMC640 دارای قابلیت های زیر است:

- FMS CAN data (J1939)،

- fuel CAN data (J1708)

- tachograph live data (K-Line)

- امکان دانلود فایل های تاخوگراف از راه دور

- پشتیبانی از راههای ارتباطی سریالی RS232 و RS485

- پشتیبانی از دو سیمکارت


کاربرد دستگاه ردیاب تلتونیکا FMC640

استفاده از این دستگاه می تواند کارایی ناوگان حمل و نقل عمومی، شخصی یا سازمانی را افزایش دهد. ضمن این که استفاده از چنین دستگاهی در مواردی مانند لجستیک بین المللی، برای خودروهای یخچالدار، صنعت ساختمانی و معادن، سرویسهای امنیتی و اورژانس و ... بسیار کاربردی به نظر می رسد.


مزایای استفاده از دستگاه ردیاب تلتونیکا FMC640

استفاده از چنین ردیابی در حمل و نقل های سازمانی و عومی مطمئنا مزایایی را به همراه خواهد داشت که شامل مواردی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم خواهد شد:

- قابلیت اتصال به شبکه های 2G، 3G، 4G و ارسال اطلاعات به صورت آنلاین

- قابلیت اتصال به دو سیم کارت که هزینه های رومینگ را به شکل قابل توجهی کاهش می دهد.

- دارای بلوتوث برای اتصال به سنسورهای خارجی

- خواندن اطلاعات خودرو و وسایل حمل و نقل ویژه

- مجهز به راه های ارتباط سریالی RS232 و RS485

- دانلود اطلاعات تاخوگراف از راه دور


مشخصات فنی دستگاه

- درگاه سیم کارت: دو سیم کارت

- هشداردهنده سرعت: دارد

- درجه حفاظت بلوتوث: IP41

- دامنه ولتاژ ورودی بلوتوث (ولت): 10-30

- باتری داخلی بلوتوث: 550 میلی آمپر ساعت

- نسخه بلوتوث: 5.0+LE

- حافظه داخلی بلوتوث: 2 مگابایت داخلی و قابلیت اتصال مموری کارت تا ظرفیت 32 گیگابایت

- ماهواره: BEIDOU, GALILEO, GLONASS, GPS, QZSS

- حساسیت ردیابی: 165- دسیبل میلی وات

- دقت موقعیت یابی: < 2.5 m CEP

- شبکه ارتباطی: 2G, 3G, 4G

- آنتن GNSS: External high gain

- آنتن GSM: External LTE CAT 1 High gain

- سنسور GPS: دارد

- ورودی: 1-Wire, CAN J1939, J1708, K-line, USB, آنالوگ 4 عدد, پورت RS232, پورت RS458, دیجیتال 4 عدد

- خروجی: دیجیتال 4 عدد

- سنسورها: Accelerometer

- سناریوها: Crash detection, Eco Driving, Excessive Idling detection, Green Driving, iButton Read Notification, Immobilizer, Jamming detection, Over Speeding detection, Towing detection

- عملکرد ها: auto geofancing, DDD download and techo online data, fuel counter, GNSS unplug detection, manual geofancing, odometer, offline tracking, trip detection

- تجهیزات جانبی قابل اتصال: ALL-CAN300, CAN-CONTROL, CAN-FMS (J1939, J1708), Carrier freezer, garmin, iButton 1-Wire, Iridium SBD (TSM232), K-Line data, Log mode, LV-CAN200, NMEA, RFID 1-Wire, RFID RS232, TCp ASCII/Binary, temperature 1-wire, Temperature and humidity sensor, Universal BLE sensors support

- پیکربندی و آپدیت فریمور: FOTA, FOTA Web, Teltonika Configurator

- ارسال و دریافت پیامک: Configuration, Debug, DOUT control, Events

این محصول ساخت کمپانی تلتونیکا در کشور لیتوانی است که وزن بسیار سبکی در حدود 200 گرم دارد که به راحتی می توان آن را در خودرو نصب کرد.

باتری داخلی آن قدرت 550 میلی آمپر ساعت دارد و درجه نفوذپذیری IP30 است.

این دستگاه ردیاب از جمله ردیاب های کاملا تخصصی و پیشرفته محسوب می شود که برای کاربردهای حرفه ای می توان از آن استفاده کرد.

ردیاب خودرو Teltonika مدل FMB640 از رابط های ارتباط سریال RS232 و RS485 بهره برده و دارای ورودی و خروجی دیجیتال، ورودی آنالوگ، آنتن داخلی GNSS و Cellular با قدرت گیرندگی بالا، درگاه Mini-USB است.

این دستگاه دارای حافظه داخلی 2 گیکابایتی است که مکان ذخیره اطلاعات بسیاری را برای کاربر فراهم می کند و همچنین از پشتیبانی یک کارت حافظه میکرو اس دی برخوردار است که ظرفیت حافظه آن را تا 32 گیگابایت افزایش می بخشد.

ردیاب خودرو تلتونیکا مدل FMC640 از جمله پر فروش ترین تجهیزات حفاظتی است که برای نظارت و کنترل ناوگان هایی مانند ناوگان خودروهای آتشنشانی، ناوگان حمل و نقل دارای یخچال، خدمات ایمنی عمومی، تاکسیرانی و اتوبوسرانی، حمل و نقل و تحویل کالا وغیره نیز مناسب است.


قیمت دستگاه ردیاب خودرو مدل FMC640

قیمت این دستگاه بر اساس قابلیت ها و مشخصات فنی که ارائه می کند تعیین می شود. ضمن این که با توجه به وارداتی بودن این محصول قیمت آن تحت تأثیر بازار ارز دچار نوسان است و نمی توان یک قیمت مشخص و واحد برای آن در نظر گرفت.

با توجه به مشخصاتی که برای این محصول نام بردیم باید گفت که استفاده از دستگاه های ردیاب خودرو در ناوگان عمومی حمل و نقل و یا سازمانی چه برای خودروهای سبک و چه برای خودروهای سنگین و ترابری می تواند با مزایای بسیاری از جمله اطلاع از موقعیت مکانی خودرو، مخابره اطلاعات و موقعیت جغرافیایی به صورت آنلاین، مدیریت و مانیتورنیگ ارسال محصولات، مدیریت سوخت و حمل و نقل و .... همراها باشد. به همین دلیل توصیه می شود که همه سازمان هایی که از بخش های ترابری و حمل و نقل استفاده می کنند حتما خودروهای خود را به چنین امکانی تجهیز کنند.

در صورت خرید این دستگاه از نمایندگی های مجاز می توانید از مزایایی از جمله اصالت و گارانتی کالا نیز استفاده کنید.


دسته بندی ها:ردیاب حرفه ای 4G وسایل نقلیه تلتونیکا FMC640تلتونیکا FMC640ردیاب حرفه ای تلتونیکا FMC640Professional 4G Vehicle Tracker Teltonica FMC640Professional Teltonica FMC640 trackerTeltonica FMC640

جدیدترین مقاله