logo
blog cover

چرا به ردیاب شخصی نیاز داریم؟

2 آبان 1400
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

چرا به ردیاب شخصی نیاز داریم

دلایل اصلی که شما نیاز به خرید ردیاب GPS خودرو دارید. با استفاده روزافزون از فناوری، اطلاعات نیز متحرک شده است. دسترسی به برخی از برنامه‌های کامپیوتری در کف دست شماست.  یکی از این کاربردها برای تلفن‌های همراه، ردیابی خودروها از طریق فناوری GPS است. این سیستم‌ها از فناوری جدید استفاده کرده و از خودروها در برابر سرقت محافظت می‌کنند. همچنین ثابت شده است که این دستگاه، راهنمای بسیار بهتری برای راهنمایی به هر مکانی از هر نقطه از جهان است.

 

استفاده از ردیاب شخصی

بسته به مدل خودرو و مارک ردیاب، ردیاب‌های GPS را می‌توان در هر نقطه در داخل خودرو متصل کرد یا به یک پورت تشخیصی OBDII متصل شد.

درهرصورت، دستگاه نیاز به اشتراک ماهانه هر شبکه تلفن همراه دارد تا بتواند داده‌ها را به دستگاه دیگری مانند رایانه، لپ‌تاپ، رایانه لوحی یا تلفن هوشمند ارسال و دریافت کند.

کاربران می‌توانند موقعیت وسیله نقلیه را در زمان واقعی مشاهده کنند و همچنین نشانگرهای کلیدی دیگری مانند سرعت و مسافت طی شده روی خودرو را ارائه می‌دهند.

برخی از دستگاه‌ها یادآوری‌هایی را ارسال می‌کنند و می‌توانند کدهای مشکل موتور را بخوانند و عملکرد آنها را افزایش دهند.

دلایل خرید ردیاب شخصی

اگر وسیله نقلیه شما گران است و در معرض خطر سرقت است، به ردیاب GPS خودرو نیاز دارید. حتی با وجود بیمه خودرو، ممکن است تحت پوشش سرقت قرار نگیرید.

ردیاب ماشین GPS راه‌حل بسیار بهتر و ارزان‌تری است. ردیاب یک بررسی امنیتی کامپیوتری روی خودرو ارائه می‌دهد و به‌روزرسانی‌های مکرر را در مورد مکان خودرو برایتان ارسال می‌کند.



جلوگیری از سرقت

 اتومبیل‌های دارای ردیاب GPS دارای سیستم قفل متمرکز هستند که به قفل‌کردن تمام عملکردهای خودرو از طریق کنترل مرکزی کمک می‌کند.

 در صورت سرقت خودرو، می‌توانید از شرکت ردیاب GPS کمک بگیرید و تمام ویژگی‌های داخل خودرو را قفل کنید تا سارق نتواند از خودرو پیاده شود و توسط نیروهای انتظامی دستگیر شود.

ردیاب دارای باتری‌هایی است که می‌توان آنها را به‌راحتی شارژ و برای مدت‌زمان طولانی استفاده کرد؛ بنابراین، هزینه‌های تعمیر و نگهداری برای ردیاب بسیار کم است که آن را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای هرکسی تبدیل می‌کند.

برای کسانی که معمولاً تنها سفر می‌کنند و مجبورند از جاده‌های خلوت و کنارگذرها عبور کنند، ردیاب ماشین GPS اطمینان می‌دهد که کسی همیشه می‌داند کجا است. آنها می‌توانند آرامش داشته باشند و بدانند

که اگر بدون خدمات تلفن همراه دچار مشکل شوند، اعضای خانواده یا کارفرمایان آنها می‌دانند کجا هستند و کمک می‌فرستند.



رفتار رانندگی صحیح

 والدین می‌توانند ردیاب GPS را بر روی ماشین نوجوان خود نصب کنند تا رفتار رانندگی آنها را زیر نظر داشته باشد و هرکجا که لازم است او را بررسی کنند. این همچنین به آنها کمک می‌کند تا با بررسی تاریخچه سفر و سایر نشانگرهای خودرو، بنزین را هدر ندهند.

برای به‌دست‌آوردن حداکثر سود از سیستم ردیابی ماشین GPS ، لازم است که روی یک ردیاب اتومبیل GPS باکیفیت خوب سرمایه‌گذاری کنید.

ردیاب‌های GPS خودرو توسط بسیاری از افراد استفاده می‌شود و همچنین ابزار مفیدی برای مدیران تجاری محسوب می‌شوند. این ردیاب‌ها به آنها امکان می‌دهد ناوگان خود را مدیریت کرده، فرایندها را بهینه کرده و کارایی مشاغل را افزایش دهند. ردیاب پیگیری حرکات شخص یا خودرو را آسان می‌کند.

ردیاب برای مشاغل

هنگامی که ایمنی پرسنل شما در خطر است - به‌ویژه در مناطق دورافتاده یا خطرناک - شما نیاز به یک راه مطمئن برای برقراری ارتباط دارید. هنگامی که وسایل ارتباطی استاندارد در دسترس نیست، ردیاب شخصی موقعیت مکانی و پیام‌رسانی را برایتان ارائه می‌دهد.

طراحی سبک و مقاوم این ردیاب‌ها می‌تواند شرایط محیطی شدید را تحمل کند - مکان‌یابی، ردیابی و ارتباط با پرسنل و دارایی‌ها، صرف‌نظر از جایی که آنها هستند را آسان می‌کند.



ردیاب GPS  ماشین چه‌کار می‌کند؟

ردیاب GPS برای ماشین شما یک دستگاه کوچک است که به خودرو شما متصل می‌شود و از GPS (سیستم موقعیت‌یابی جهانی) برای تعیین موقعیت مکانی خودرو استفاده می‌کند.

بسته به نوع ردیاب، ممکن است ویژگی‌های دیگری نیز داشته باشد که بر سلامت کلی و عملکرد خودرو نظارت می‌کند، سرعت و سایر عادات رانندگی را پیگیری می‌کند و حتی در صورت جابه‌جایی یا دست‌کاری خودرو، هشدارهایی را برای شما ارسال می‌کند.

در هر زمان مشخص کنید وسیله نقلیه شما کجاست

وظیفه اصلی ردیاب خودرو GPS ارائه موقعیت مکانی خودرو است. شرایط زیادی وجود دارد که می‌تواند عملکرد مفید این دستگاه را نشان دهد.

به‌عنوان‌مثال، اگر به محل پارک می‌روید و خودروی خود را ازدست‌داده می‌بینید، می‌توانید از ردیاب GPS خود برای بررسی بکسل بودن آن استفاده کنید. یا، شاید همسر یا نوجوان شما قرار بود یک ساعت پیش در خانه باشد و می‌خواهید بدانید آنها کجا هستند.

در مواقع اضطراری کمک بگیرید

دریافت سریع کمک در مواقع ضروری مهم‌ترین مزیت ردیاب GPS است. در صورت گیرافتادن یا تصادف، با دستگاه ردیابی خودرو، می‌توانید به پرسنل اورژانس دقیقاً محل اقامت خود را اطلاع دهید. این امر به‌ویژه درصورتی‌که در منطقه‌ای ناآشنا هستید بسیار مهم است.

 


 

بر نوجوانان خود نظارت داشته باشید

والدین رانندگان نوجوان اغلب نگران ایمنی فرزندان خود در پشت فرمان هستند. نداشتن تجربه رانندگی و احتمال بیشتر برای سرعت غیرمجاز برخی از عواملی هستند که تصادفات رانندگی را عامل اصلی مرگ‌ومیر نوجوانان می‌کند و یا اگر دیر به خانه بازمی‌گردند شما بدانید کجا هستند.

اگر نوجوان شما به‌تازگی گواهینامه رانندگی خود را گرفته، یک ردیاب GPS که آمار سفر را نیز ارائه می‌دهد می‌تواند به والدین در نظارت بر رانندگی و رفع مشکلات مربوط به نوجوانان کمک کند.

بازیابی وسیله نقلیه دزدیده شده

روزانه تعداد قابل‌توجهی وسیله نقلیه سرقت می‌شود. در بسیاری از موارد، سارقان به‌راحتی خودروها را سرقت می‌کنند. با استفاده از ردیاب خودرو GPS ، می‌توانید موقعیت خودروی خود را در اختیار نیروی انتظامی قرار دهید و احتمال بازگشت آن را پس از سرقت افزایش دهید.

 دریافت اطلاعات سفر و آمار

برخی از دستگاه‌های ردیابی خودرو، جزئیات و آمار سفر را ارائه می‌دهند، مانند تاریخ و زمان شروع سفر، مسافت پیموده شده ماشین شما و سرعت متوسط آن.

حتی این ردیاب‌ها عادت‌های بالقوه غیر ایمن مانند ترمز شدید یا شتاب سریع را ردیابی می‌کند. این اطلاعات مفید می‌تواند به شما در مورد عادات رانندگی خود یا اعضای خانواده بینش دهد.

علاوه بر جزئیات سفر و آمار، ردیاب‌های GPS پیشرفته‌تر همچنین به شما کمک می‌کنند تا سلامت کلی وسیله نقلیه خود را زیر نظر داشته باشید، زیرا این ردیاب‌ها زمان تعمیر و نگهداری معمول خودرو را به شما یادآوری کند.

همچنین می‌تواند به شما در مورد مسائل جدی‌تر هشدار دهد، بنابراین می‌دانید چه زمانی، باید ماشین خود را به مکانیکی ببرید.

آیا خودروی شما دست‌کاری شده است

یک دستگاه ردیابی GPS پیشرفته همچنین در صورت جابه‌جایی، یدک کشیدن ماشین یا برخورد ماشین‌های دیگر با آن در پارکینگ به شما در تلفن هوشمندتان هشدار می‌دهد تا بتوانید سریع عمل کنید.

کلام آخر

اگر برای خودروی خود یک سیستم ردیابی پیشرفته تهیه می‌کنید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که خودرو شما در شرایط امنی است و به‌راحتی بر تمام اتفاقات حول ماشینتان احاطه دارید.

باتوجه‌به میزان نیاز به ردیاب و همچنین هزینه‌ای که می‌توانید برای این کار کنید طیف وسیعی از ردیاب‌های مختلف در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید هرکدام از آنها را انتخاب کرده و بر اتومبیل خود نصب کنید.

 

 


دسته بندی ها:ردیاب شخصی

جدیدترین مقاله