logo
blog cover

ردیاب شخصی مخفی چیست و چگونه کار می‌کند

30 آبان 1400
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

ردیاب شخصی مخفی چیست و چگونه کار می‌کند؟

ردیاب‌های مخفی شخصی یکی از انواع ردیاب‌های مبتنی بر جی‌پی‌اس هستند که اندازه‌های بسیار کوچک آنها افراد را قادر می‌سازد به‌راحتی آنها را از دید سایرین پنهان کند. این ردیاب‌ها در مدل‌های مختلفی مانند ردیاب‌هایی شبیه به دکمه لباس، گردنبندی، مدل انگشتری و انواع ردیاب با قابلیت جاسازی در کفش در بازار موجودند که بر حسب نیاز و ضرورت می‌توان از هرکدام از آنها استفاده کرد.

از قابلیت‌های این ردیاب‌ها امکان برقراری تماس اضطراری در صورت لزوم است. این ردیاب‌ها به‌صورت سیم‌کارتی کوچک طراحی می‌شوند و می‌توان آن را به‌صورت سیم‌کارت درگوشی همراه به کاربرد زیرا قابلیت تماس اضطراری را دارد. از این ردیاب‌ها می‌توان در انواع کاربری‌ها بهره برد. با خریداری ردیاب‌های مخفی شخصی می‌توانید هرکدام از اعضای خانواده را که در مورد او احساس نگرانی دارید ردیابی کنید.


استفاده از ردیاب برای اعضای خانواده

می‌توانید این تراشه ریز را در لباس و یا کیف سالمندانی که مبتلا به آلزایمر هستند قرار دهید. به‌این‌ترتیب در زمان خروج از خانه و رفتن به گردش دیگر نگران گم‌شدن آنها نخواهید بود.

همچنین از ردیاب‌های شخصی مخفی می‌توان در مسائل تربیتی نوجوانان نیز بهره برد. یا استفاده از این ردیاب می‌توانید نوجوانتان را در هر لحظه رصد کنید و از رفت‌وآمد وی به مکان‌های مختلف آگاه باشید.

ردیاب‌های شخصی مخفی را می‌توان برای عدم نگرانی از گم‌شدن کودکان نیز استفاده کرد. با قراردادن این ردیاب‌های ریز در کیف مدرسه کودک می‌توان مسیر رفت‌وآمد کودک را به مدرسه و بازگشت به خانه را تحت کنترل داشت.


قابلیت‌های ردیاب‌های شخصی مخفی

با استفاده از این ردیاب‌ها می‌توان به‌راحتی افراد مختلف را به‌صورت آنلاین ردیابی کرد مانند: سالمندان، نوجوانان، کودکان، زندانیان، بازاریان و ...

در صورت خروج فرد از منطقه تعیین شده آلارم ردیاب را دریافت می‌کنید. استفاده از ردیاب برای دانش‌آموزان این امکان را به والدین می‌دهد که زمان ورود و خروج کودک از مدرسه را تحت کنترل داشته باشند.

همچنین می‌توانید با افرادی که ردیاب را در اختیار دارند تماس حاصل کنید.

در صورت آسیب رسیدن به ردیاب و یا افتادن آن بر روی زمین و همچنین نیاز داشتن به کمک فردی که ردیاب را به همراه دارد. می‌توان دکمه روی ردیاب را فشار داد تا با شماره‌های از پیش تعیین شده تماس گرفته شود.


برای فرزندانتان ردیاب تهیه کنید

امکان برخورد با افراد ناباب و شرور در همه‌جا وجود دارد. این یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های والدین است مخصوصاً والدینی که فرزند دختری دارند و می‌خواهند فرزندشان در کمال آرامش به مدرسه و سایر مکان‌ها برود.

بهتر است برای فرزندانتان یک ردیاب شخصی مخفی تهیه کنید تا در صورت ایجاد مشکل بتواند به صرعت با والدین خود تماس بگیرد.


 ردیاب برای کارکنان شرکت

تهیه کردن ردیاب شخصی برای کارکنان شرکت نوعی نظم و هماهنگی را در کارمندان ایجاد می‌کند. استفاده از ردیاب به معنای ارزش قائل شدن برای کارمندان است. بازاریابان شرکت در عین نظم بیشتر در کار می‌توانند از امنیت بیشتری برخوردار باشند و در صورت مشکل می‌توانند با شما تماس بگیرند.


ردیابی زندانیان در حال مرخصی

در مواردی زندانیان می‌توانند به مرخصی چندروزه بروند. برخی از این زندانیان از مرخصی خود سو استفاده کرده و دیگر بازنمی‌گردند. در این مواقع ردیاب‌های مخفی به کمک پلیس می‌آیند و به‌راحتی محل دقیق پنهان شدن زندانی را نشان می‌دهند.


چگونگی کارکرد ردیاب‌های شخصی مخفی

دستگاه‌های ردیاب شخصی مخفی از طریق سیگنال‌های ارسالی به سرور، می‌توانند مکان دقیق خود را نشان دهند. به‌این‌ترتیب نقطه‌ای که سیگنال‌ها از آن ارسال می‌شود بر روی نقشه در نمایشگر نشان داده می‌شود.

همچنین این ردیاب‌ها می‌توانند موقعیت جغرافیایی و سرعت حرکت خود را به سرور ارسال کنند. از دستگاه‌های ردیاب برای نظارت بر میزان ضربان قلب و فشارخون بیماران در مسائل پزشکی نیز می‌توان استفاده کرد.


تفاوت ردیاب شخصی مخفی با ردیاب خودرو

بیشترین تفاوت ردیاب‌های خودرو با ردیاب شخصی در ابعاد آنها است. ردیاب‌های شخصی و مخفی بسیار کوچک هستند و پیداکردن آن تقریباً دشوار است. این در صورتی است که ردیاب‌های خودرو بزرگ‌تر بوده و به‌راحتی قابل تشخیص هستند.

یکی دیگر از تفاوت‌های ردیاب‌های خودرو با ردیاب‌های شخصی نوع مصرف انرژی در آنها است. ردیاب‌های خودرو عمدتاً به‌صورت برقی بوده و نیروی مورد نیازشان از باتری ماشین تأمین می‌شود.

 اما ردیاب‌های شخصی قابلیت شارژ باتری دارند و می‌توانند تا مدت‌ها با استفاده از همان نیرو به کار خود ادامه دهند.


چگونه ردیاب‌های شخصی را شارژ کنیم

ردیاب‌های شخصی دارای باتری داخلی هستند و میزان نگهداری انرژی در این باتری‌ها در قیمت این ردیاب‌ها مؤثر است. کمترین میزان نگهداشت نیرو در یک ردیاب شخصی یک شبانه‌روز است. برحسب نیاز و کاربری خود می‌توانید ردیابی با قابلیت حفظ نیرو در زمان‌های طولانی‌تر خریداری کنید.


مزایای ردیاب‌های شخصی مخفی

مزیت‌های ردیاب‌های شخصی بسیار زیاد هستند. استفاده از یک ردیاب شخصی مخفی برای بسیاری از افراد امری ضروری محسوب می‌شود.

برخی از افراد از تهیه ردیاب‌های شخصی امتناع می‌کنند زیرا عقیده دارند که گوشی‌های هوشمند می‌تواند جایگزین جی‌پی‌اس باشد.

این در صورتی است که بسیاری از افراد مانند کودکان نمی‌توانند همواره یک گوشی هوشمند را با خود داشته باشند و همچنین خطر گم‌شدن و یا ربایش تلفن همراه نیز وجود دارد.

پس برای افرادی که امنیت خود و خانواده را در اولویت قرار می‌دهند توصیه می‌کنیم از ردیاب‌های شخصی مخفی تهیه کرده و آن را در اختیار افراد در معرض خطر در خانواده مانند کودکان و افراد سالمند قرار دهند.

همچنین ردیاب‌های جیبی مخفی می‌تواند استفاده‌های گسترده‌ای در نیروی انتظامی داشته باشد و در مدیریت زندانیان و همچنین ردیابی مأموران مخفی کمک کند.

به‌طورکلی بیشترین مزیت‌های ردیاب‌های شخصی جیبی عبارت‌اند از:

موقعیت‌یابی به‌صورت لحظه‌ای

برخورداری کاربر از امنیت بالا

یافتن نقطه دقیق ارسال سیگنال و موقعیت مکانی فرد به کمک نقشه آنلاین

داشتن آرامش خیال و اعتمادبه‌نفس به دلیل احساس امنیت بالا



نکات خرید ردیاب‌های شخصی مخفی

در هنگام خرید دستگاه ردیاب شخصی مخفی لازم است برخی نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک ردیاب مناسب برای کار مورد نظرتان را تهیه کنید.

لازم است ردیاب خریداری شده ضد آب باشد

ردیاب باید ضدضربه باشد.

ضد شوک باشد.

قابلیت ایجاد ارتباط صوتی را داشته باشد.

دارای ابعاد کوچک و وزنی سبک باشد.

قابلیت تماس اضطراری را داشته باشد.

قابلیت درخواست کمک را داشته باشد.

بتواند محدوده‌های مجاز برای تردد افراد را مشخص کند.

دارای آنتن‌دهی مناسبی باشد.

بتواند شارژ باتری را تا مدت‌زمان طولانی نگهداری کند.

کار با آن آسان باشد و نرم‌افزارهای پیچیده‌ای نداشته باشد.

دارای گارانتی و پشتیبانی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


دسته بندی ها:ردیاب شخصی مخفی چیستردیاب شخصی مخفیWhat is a secret personal tracker and how does it worksecret personal trackerwhat is secret personal tracker

جدیدترین مقاله