logo
blog cover

ردیاب مغناطیسی چیست و چه کاربردی دارد؟

19 آبان 1400
نظارت تصویری
دیاگ آنلاین
تشخیص شتاب ناگهانی
تشخیص ترمز ناگهانی
تشخیص حمل با جرثقیل
ثبت وقایع تصویری
مدیریت راننده
مدیریت سرویس دوره ای ناوگان
مدیریت دما
اپلیکیشن راننده
اپلیکیشن تکنسین تعمیر و نگهداری
تشخیص مصرف سوخت
تشخیص تخلیه ناگهانی سوخت
مدیریت هزینه ها
تبلیغات محیطی
محدوده جغرافیایی
اشتراک گذاری متحرک
توزیع هوشمند کالا
مسیرچینی هوشمند پخش
اپلیکیشن دریافت سفارش
مدیریت نقاط توزیع
صدور بارنامه آنلاین و سراسری
سامانه باربری ها
ماموریت پرسنل
ماموریت حمل و نقل
اپلیکیشن پرسنل

ردیاب مغناطیسی چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که در جریان هستید، پیشرفت جوامع در عرصه‌های گوناگون کاملا به چشم می‌آید. انشان‌ها در هر زمینه‌ای در حال تلاش هستند تا کار خود را برای برخی از امور راحت‌تر کنند. حال این مورد در خودروها نیز دیده می‌شود. به جز خودروهای لوکس و جذابی که همه ساله معرفی و توسط مردم استفاده می‌شود، تجهیزات موجود در آن‌ها نیز با پیشرفت فراوانی همراه است.


برای مثال می‌توان به ردیاب‌ها اشاره داشت که در خودروهای گوناگون به کار می‌رود. اگر تنها مقایسه‌ای میان این ردیاب‌ها و محصولاتی که در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفتند، داشته باشید، متوجه این پیشرفت فراوان خواهید شد. امروزه ردیاب‌های زیادی در دسترس مردم قرار دارند. آن‌ها با توجه به بودجه، نیاز و سلیقه‌ای که دارند، قادر هستند تا از یکی از این محصولات به بهترین شکل بهره ببرند.

ردیاب‌های آهنربایی یا مغناطیسی نیز یکی از محبوب‌ترین ردیاب‌ها است که این روزها توسط درصد بالایی از مردم استفاده می‌شود. تا به حال مقالاتی را در این زمینه عرضه کرده‌ بودیم، اما امروز هم می‌خواهیم از جنبه‌های دیگری به این ردیاب‌ها بپردازیم. همچنین در مورد جزییاتی پیرامون این نوع از ردیاب‌ها هم صحبت خواهیم داشت. پس در صورتی که می‌خواهید نسبت به تهیه این ردیاب اقدام کنید، تا پایان این مقاله همراهمان باشید.


ردیاب مغناطیسی چیست؟

ردیاب مغناطیسی را باید نوعی از ردیاب به شمار آورد که از قابلیت‌های آن باید به اتصال به اجسام فلزی اشاره داشت. در همین راستا، از این ردیاب‌ها می‌توان در خودرو نیز استفاده کرد. با اتصال این ردیاب به گوشی همراه، این ردیاب در هر زمان که نیاز باشد پیامی را برای شما ارسال نموده و موقعیت ماشین را گزارش می‌دهد. از این ردیاب به عنوان یکی از بهترین‌ها در بازار یاد می‌کنند.

قدرت مغتاطیس این ردیاب بسیار بالا است و نباید از آن به سادگی عبور کرد. این قدرت به اندازه‌ای است که اگر خدایی نکرده خودرو با تصادف یا موارد مشابه مواجه شود، ردیاب تکان هم نخواهد خورد. به همین دلیل است که نصب آن برای عموم مردم کار دشواری نخواهد بود. شما می‌توانید این ردیاب را به گونه‌ای تنظیم کنید که در بازه‌های زمانی گوناگون، اطلاعات خودرو و موقعیت حال حاضر آن را در اختیارتان قرار دهد.

در خصوص نصب این ردیاب باید گفت که از نوع بیرونی است. به عبارت دیگر، برای نصب کردن آن نیازی به اعمال تغییرات در سیم‌های خودرو نخواهید داشت. تنها کافی است که این ردیاب را در قسمتی از خودرو کار گذاشته و سپس از آن بهره ببرید. امروزه ردیاب‌های مختلفی هستند که با این که شما را به هدفتان می‌رسانند، اما در عملیات نصب آن با دردسرهایی مواجه خواهید شد.

چنین ردیاب‌هایی بهتر است به دست دیگران متصل شود تا مشکلی به وجود نیاید. بنابراین این مزیتی است که برای ردیاب مغناطیسی به کار می‌رود و حتی خودتان نیز قادر خواهید بود تا آن را بر روی خودروی خود نصب نمایید.

علاوه بر موبایل، شما می‌توانید ردیاب خود را با لپتاپ، کامپیوتر یا تبلت نیز اداره کنید. امروزه برندهای مختلفی دست به کار شده‌اند و ردیاب‌های آهنربایی خود را در دسترس قرار داده‌اند. این ردیاب‌ها با ویژگی‌ها، اندازه‌ها و اشکال گوناگون قابل خریداری هستند. بسیاری از این ردیاب‌ها به صورت شارژی هستند و بعد از مدتی نیاز است که نسبت به شارژ کردن آن اقدام نمایید.


ردیاب آهنربایی چگونه کار می کند؟

در وهله اول نیاز است که بهترین ردیاب ممکن را از بازار تهیه کنید. ردیاب‌های آهنربایی مناسبی موجود هستند که می‌توانید یکی از آن‌ها را در اختیار داشته باشید. سپس تنها کافی است که آن را در بخشی از خودروی خود نصب کنید. همان طور که گفته شد، انجام این کار هرگز سخت نخواهد بود و نیاز است که از قابلیت مغناطیسی آن بهره‌مند شوید.

بعد از آن، گزینه‌هایی بر روی این ردیاب مشاهده می‌شود؛ مانند اتصال به گوشی یا تجهیزات دیگر که حتما یکی از آن‌ها را باید انتخاب کنید. با انجام این کار، هر گونه پیغام لازمی به گوشی همراه یا دیگر وسایل شما فرستاده خواهد شد. به همین سادگی و در عرض چند دقیقه می‌توانید تمام اقدامات مربوط به ردیاب آهنربایی را انجام دهید.


کاربرد ردیاب آهنربایی

ردیاب‌های آهنربایی کاربردها و ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این قسمت از مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت.

1- در نصب این گونه از ردیاب‌ها هیچ نیازی به سیم کشی خودرو و ایجاد تغیییرات در آن نخواهید داشت.

2- بیشتر ردیاب‌های مغناطیسی در زیر خودرو نصب می‌شوند و شما نیز می‌توانید همین کار را انجام دهید.

3- در مورد شارژ شدن این ردیاب‌ها نیز باید گفت که عمر باتری هر یک با دیگری متفاوت است و به برند آن بستگی دارد. با این حال، این ردیاب‌ها می‌توانند چیزی در حدود ده روز الی یک ماه باتری خود را حفظ نمایند.

4- قدرت آهنربایی بالای آن را باید یکی از بارزترین ویژگی‌های آن به شمار آورد.

5- این نوع از ردیاب‌ها در شرایط جوی نیز خاصیت خود را حفظ می‌کنند. بنابراین از این نظر نیز نباید نگرانی‌ای داشته باشید.

6- ردیاب‌های مغناطیسی کاملا ضد آب است و در برخورد با آب، مشکلی را به وجود نخواهد آورد.


انواع ردیاب های آهنربایی

ردیاب‌های آهنربایی را می‌توان در دسته بندی‌های مختلفی قرار داد. یکی از این دسته‌ بندی‌ها، میزان شارژی است که هر یک از این دستگاه‌ها حفظ می‌کنند. بازه‌های مختلف نگهداری باتری را هم که خدمت شما عزیزان اعلام کردیم.

بدیهی است که هر چه ردیاب بتواند شارژ بیشتری را نگه دارد، کارایی بیشتری هم خواهد داشت و در نتیجه عمر آن بیشتر خواهد بود. البته برای این محصولات باید پول بیشتری هم پرداخته شود. همچنین هر کدام از برندها، کالاهایی را در این حوزه ساخته‌اند. پس آن‌ها را می‌توان از نظر شرکت سازنده نیز در دسته‌های گوناگونی قرار داد.


قیمت ردیاب آهنربایی

با توجه به انواعی که در خصوص ردیاب‌های آهنربایی مشاهده می‌شود، بدیهی است که نمی‌توان تعرفه‌های یکسانی را برای همه آن‌ها در نظر گرفت. در این خصوص قادر هستید تا از همکاران ما سوال کنید تا به اطلاعات بیشتری در مورد هر یک از این محصولات پی ببرید. شماره تلفن‌های در وب سایت ما به چشم می‌خورد و اعضای تیم ما به صورت تمام وقت پاسخگوی سوالات و درخواست‌های شما هستند.


 


دسته بندی ها:ردیاب مغناطیسیردیاب مغناطیسی چیست

جدیدترین مقاله